ימי הולדת לעשירון העליון

מכירים את הפתיח המוכר- פעם כשאנו היינו ילדים? נכון הכל היה שונה… היינו קונים חטיפים, מארגנים טייפ גדול וכמה משחקים שהיינו מכינים מנייר זמין בבית וכך היינו בשמחה רבה מקבלים את אורחינו וחוגגים יום הולדת שמחה.

  • היום הכל שונה – ימי הולדת כמעט ואינם נחגגים בלי מפעיל וכל משפחה ממוצעת משקיעה כמה אלפי שקלים כדיי להפיק אירוע עבור ילדם האהוב.
  • ישנם שמשקיעים הרבה יותר – ישנם ימי הולדת בתקציביים שלא חלמתם – ימי הולדת שמתחילים מסכומים של 2500 דולר ויגיעו גם עד תקציב של 25,000 דולר. כן, קראתם טוב דולר לא שקל.. זו לא בר מצווה זו יום הולדת לגילאי 2-12 – פשוט ימי הולדת לעשירון העליון.

יום הולדת מוקפד עד לפרטים הקטנים ביותר

מה שונה בעשירון העליון ומדוע האירוע כל-כך יקר?! מדובר בהשקעות עד לפרטי פרטים הקטנים- העיצוב, האוכל, ההפעלה, המתנות בקיצור זו הפקה מקצועית לכל עניין.

משפחה מהעשירון העליון לא תסתפק בתליית בלונים עם חוט מתנה כדיי לקשט קצת וליצור אווירה שמחה. ההשקעה תחל בבלוני הליום בצבעים נבחרים ותמשיך לעיצוב בבלוני צורות שמאוד פופולארי היום ולא זול בכלל, מרכז השולחן יהיה מושקע או בחיית מחמד פרוותית משהו, או כנושא המסיבה ( רוב האירועים הללו הם אירועי קונספט) למשל אם הקונספט הוא נסיכות אז מרכז השולחן יהיה כתר ושרביט ייחודי. בנוסף מקובל להזמין סידורי פרחים או טירות ומבנים מבלונים, רשתות בלונים לתקרות ועוד ועוד.

קוויאר ופטיפורים

האוכל הוא נושא בפני עצמו: באירוע כזה לא תמצאו ילדים שאוכלים פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ. לילדים יגישו פיצה איכותית או צ'יפסים עם שניצלונים, פשטידות ועוד.

  • ולמבוגרים – השמיים הם הגבול. יש אירועים שיגישו קוויאר ושמפנייה (לכבוד החוגג בן ה-3 למשל) מגוון פטיפורים ודליקטס ייחודי זה שם המשחק וכמובן יין או שמפנייה – בלי זה אין חגיגה. יש שיעמידו דוכני אוכל עם שולחנות ממתקים יוקרתיים ואחרים רק יזמינו במעדנייה יוקרתית ויתנו לאופר לסדר את השולחנות ולהכין את האירוע.
  • ההפעלה – מעבר להזמנת אומן איכותי ובד"כ גם מוכר ישתדלו משפחות העשירון העליון להוסיף ולגוון בפינות נוספות באירוע כמו: פינות יצירה איכותיות, מקעקעת, מאפרת, שוזרת צמות, ג'אגלר, מקפלי בלוני צורות מקצועיים ועוד.

מתנות יקרות ערך

המתנות הן מושקעות ומעוצבות כל אחת – מתנה לאורחים המשתתפים יכולה להסתכם ב40-80 ₪ מתנה. ברציות, ברביות, פאוור רינג'ס ואחרים יככבו כהפתעות לילדים המשתתפים. קשיות הממתקים גם כן יהיו מעוצבות ומלאות דברים טובים ואיכותיים – ממתקי קינדר טובים, חטיפים איכותיים ועוד.

כמובן בכל אירוע כזה יתווסף מתקן מתנפח אחד לפחות או יותר ויש כאלה שיפתחו לכבוד החגיגה את הבריכה הפרטית שלהם וישלבו את הפעילות עם פעילות מים קיצית.

השמיים הם הגבול.

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support