הרצאה: תפקיד ההורה בעולם המודרני

האם משפטים כמו : "אני חייב /ת לרוץ לקחת את הילדה מהגן","אין לי זמן", "למה לא הכנת שיעורים", "בפעם ה 101 – לך להתקלח" מוכרים לכם? המירוץ האינסופי בין עבודה, ילדים, משפחה, קניות, סידורים ובית לא משאירה לאף הורה אויר לנשימה. ההורה המודרני עסוק וטרוד "במלחמת הישרדות יומיומית" – בכל הקשור לענייני הבית.

אף אחד מאיתנו לא עוצר לרגע ליהנות מאותם רגעים מופלאים שיש לנו עם הילדים. אותם רגעים קטנים כגדולים אשר נותנים נופך לחיים וגורמים לנו להיות מאושרים.ובמקום זה אנחנו עסוקים בדברים השליליים שהילדים עשו – לא הכין שיעורים, לא רצה להתקלח, הרביץ בכיתה ועוד.

תוכן ההרצאה

המציאות הזאת מוכרת בכל בית ובית. אף אחד לא שונה. מקה יחלוק עמכם ידע יסודי ובסיסי על עולם התקשורת עם ילדים:

איך להיות הורה מאושר
איך לגדל ילד נחוש והחלטי תוך שמירה על סמכות ההורים
כללים חשובים למשפחה מאושרת
מערכת יחסים בריאה עם ילדך
איך למנוע בעיות התנהגות בבית ובבית ספר
להכיר ביכולות האמיתיים של הילד שלך
במהלך הסדנא מקה יעביר לכם עקרונות פרקטיים ומשעשעים לגידול הילדים. נתרגל סיטואציות ומצבים המוכרים לכולם מחיי היום יום ותצאו עם שלל טיפים מעשיים ומוצלחים. הרצאה שתשנה אותך ואת ילדיך.

קצת על מקה
מקה נולד ב 1971, נשוי ואב לשני ילדים בגילאי 5 ו- 2 . לפני כ 11 שנים הקים עם אשתו שרון את חברת "מילקי ומילקיטו הפקות" המתמחה באירועים והפקות לילדים במגזר הפרטי והעסקי. שנים רבות הוא עוסק בתחום הילדים והינו בעל ניסיון רב. מאחורי מקה כבר אלפי הצגות, ימי הולדת, פסטיבלים, אירועי ילדים בחברות וכמובן ניהול 2 גני ילדים.

במשך 3 שנים מקה היה בעל פינה קבועה כאורח כבוד בתכנית הטלוויזיה של אודטה בערוץ 10 בה נתן טיפים יישומים לחיים טובים יותר עם ילדים.

 

כחלק מתפקידו הכשיר עשרות שחקנים והעביר אינספור הרצאות אודות ילדים ותוך תקופה קצרה הפך להיות מרצה בתחום תקשורת עם ילדים ומשפחה – איך לפתח החלטיות עצמית, ביטחון עצמי, תקשורת, שליטה טובה – האם צריך ואיך ליישם אותה, אושר, יחסים בין הורים וילדים, איך לגרום לילד לעשות מה שצריך בלי לבטל אותו, פיתוח יכולת להשגת מטרות של הילד, אחריות והסכמות בסיסיות עם ילדנו. בימים אלו מקה מרצה בפני קהלים מגוונים: בחברות היי-טק, במתנ"סים, בבתי ספר ובגני ילדים.

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support