בחזרה לימי הולדת של פעם – טרנד חדש

אם גם אתם הורים לילדים צעירים, ודאי שהנכם מכירים את סוגיית ימי ההולדת בקרב ילדים. אחרי שראינו כמעט הכול בתחום, מקוסם, ליצן מפעיל ועד לקינוחים ולהפתעות אירוח שלא יבישו אף אולם חתונות, אפשר לנשום לרווחה, גם בתחום ימי הולדת הרטרו מככב וההיסטוריה חוזרת. השירים, המשחקים והמאכלים עליהם גדלנו חוזרים למסיבות של הילדים שלנו ובגדול:

 

השירים המשחקים איפה הם עכשיו
לצד הגימיקים שמאלתרים מפעילי ימי ההולדת חוזרים לאחרונה משחקי החברה המוכרים של פעם, המצליחים לאסוף את הילדים, להצחיק אותם עד דמעות לפעמים, ואפילו לגרום להם להתבונן בחבריהם ולהתעניין בהם. להלן מספר משחקים, שכוחם לרתק את הילדים חזק ובטוח:

משחק החבילה העוברת, המורכב מחבילה של עיתונים שעטופים זה מעל זה, כשהחבילה עוברת מילד לילד בליווי משימות, שדורשות מהילד להעביר את החבילה לחבר או לחברה על פי מאפייניהם: הילד הכי יפה, הילדה הכי מצחיקה וכו'. אפשר להעביר את החבילה מיד ליד, כשהמוסיקה מתנגנת ולעצור בילד שאנחנו רוצים לשתף או פשוט להעביר את החבילה מיד ליד באמצעות מילוי המשימות.
משחק נוסף נחמד הוא לבחור שני משתתפים ולכסות להם את העיניים ואז לתת להם להאכיל אחד את השני במעדן. הילדים האחרים פשוט מתגלגלים מצחוק לנוכח הילדים, שמכניסים את הכפית לעיניים ולאף של החבר שלהם.
לקשור נר אל המותן ולנסות להשחיל את הנר לתוך בקבוק.
משחק הכיסאות: מסדרים מעגל של כיסאות וכל ילד עומד על כיסא, אמא או אבא מוציאים כל פעם כיסא וכולם צריכים להצטופף. מי שנופל יוצא. מיועד לילדים מעל גיל 8, שיוכלו לשאת את המעמד של לצאת מהמשחק ואפילו להצליח להמשיך בהנאה מצפייה במשחק.
אפשר לאתר עוד משחקים רבים אחרים באינטרנט, כדאי להתאים לפי גיל הילדים. גם ההפתעות, שניתנות למשתתפים במשחק, צריכות להיות קטנות ורצוי זמניות, כמו טופי, או סוכרייה אחרת, על מנת לא לגרות את הילדים האחרים לאורך זמן.

הבנים בלי הבנות ולהיפך
עם הגיעם של הילדים לבית הספר, משתנה מעט סגנון מסיבות יום ההולדת. לא פעם מבקשות הבנות לחוג בחוג חברותיהן הקרובות בלבד וכנ"ל נוהגים הבנים. להורים הרבה יותר נוח מבחינת עלויות כלכליות ואירוח מספר מצומצם יותר של ילדים וחלק גדול מהם קופצים על ההזדמנות ומסכימים עם האופציה של מסיבת בנים או בנות. במידה והגענו לרגע הנכסף להלן מספר הצעות לימי הולדת:

מסיבת פיג'מות לבנות
בנות בגילאי ביה"ס אוהבות מסיבת פיג'מות. זה הזמן לברך על הפלדלת שרכשתם, שתמנע מהרעש לדלוף החוצה. אם החלטתם לארח אותן לשנת לילה, צריך להתארגן לפעילויות כמו קלפים, משחקים וארוחת לילה כמו גם ארוחה קלה לבוקר. אפשר גם בלי שינה, עם סרט טוב, פופקורן ופתיחת מתנות משותפת. מכיוון שתחרות פיג'מות יכולה להביך את הבנות, שבאו עם פיג'מות ספונטניות ופשוטות יותר, מומלץ לוותר על הרעיון ולהתמקד במשחקים משותפים.
מסיבת כדורגל או כדורסל לבנים
מספיק שיש מגרש מתאים, סל וכדור ו – יש מסיבה!
טיול רכיבה משותף על אופניים
עם נשנושים ושתייה לעצירות הביניים, רק חשוב לדאוג למספיק הורים מלווים ובהירות לגבי נושא הביטוח במידה וקורה משהו.
טיול לילה משולב בצ'יזבאט
או אפילו ביקור לילה בגן השעשועים הקרוב. אם יש חופש למחרת אפשר גם מדורה.
מסיבומבה
אין כמו חצאי הפיתות עם החומוס והמלפפון החמוץ ועם השוקולד, כבר עכשיו אנחנו נזכרים בטעם הייחודי שמזכיר לנו את המסיבה ההיא… אז בילדותנו… זה הזמן לתת לקעריות הבמבה והביסלי את הכבוד המגיע להן (אפרופו פלדלת)…

מסתבר, שכמו שאפשר לסמוך שתשמור על הבית, ניתן להיאחז בפשטות ובטבעיות כדי להפיק מסיבת יום ההולדת מוצלחת במיוחד עבור ילדכם ועבור חבריו.

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support