פינות יצירה בימי הולדת

 ההתרגשות בשיאה, הילד שלכם היקר מתכנן ומתכנן, ועם המגדלים שהוא בונה בדימיונו עבור יום ההולדת שלו, אפשר כבר להתחיל לבנות עיר שלמה. ואתם עוקבים אחר חלומותיו – לעתים נראה כי יש צורך להיעזר במנעולן כדי לצאת מהריבוע המחשבתי – רושמים או מנסים לזכור, ותוהים כיצד הפעם תגשימו את משאלותיו של הקטן.

ומה באמת הוא רוצה? שכל החברים שלו יהיו, שכולם יאהבו אותו, ושיהיה זה הוא מסמר האירוע. שכולם ידברו למחרת כמה כיף היה ביום ההולדת שלו, ושזו היתה היומולדת הכי טובה. זה הכל.

לעשות פינות יצירה במסיבת יום ההולדת, זהו רעיון מעולה, בין אם החלטתם לקחת מישהו שיעשה עבורכם את הארוע (כמו קוסם או כל מפעיל אחר) ובטח ובטח אם החלטתם לעשות את הכל לבד. בפינות יצירה, הילדים מוצאים את עצמם בחבורות קטנות יותר, יוצרים ובאים לידי ביטוי, יש גיוון בעשייתם ובסוף האירוע הילדים נשארים עם משהו שהם עשו לקחת הביתה ולהיזכר ב"כמה כיף היה" גם למחרת.

פינת איפור אישית

אנו רגילים שמגיעה לארועים מסויימים מאפרת, שיושבת בצד ומאפרת את הילדים ככל העולה על רוחם. בפינת האיפור האישית, תדאגו אתם לתכשירי האיפור (סמקים, גוונים לעיניים, עפרונות לפנים ואם אפשר אז ממש צבעי איפור אמיתיים, שניתן לרכוש בחנויות המוכרות תחפושות, או בחנויות "הכל בדולר"). כמו כן, תכינו מראש צילומים מספר של סוגי איפורים שונים, כדי שיהיו מקור להשראה. את אלו תוכלו למצוא באינטרנט ולהדפיס. דוגמאות איפורים של חיות, גיבורי על וכדו'.

הילדים מצידם יעבדו בזוגות ויצטרכו לאפר אחד את השני. במקרים רגישים במיוחד תוכלו לעזור להם, ובכל שאר המקרים הדבר יהיה מעורר גאווה ומשעשע כאחד.

פינת יצירת כתר יום הולדת

בפינה זו ניתן לפתוח את יום ההולדת. הילדים יכינו, מתוך החומרים שתפרשו לפניהם, כתר יום הולדת אישי לכל אחד מהם. לצורך הכנת הכתר תתבקשו להכין רצועות בריסטול ברוחב חמישה ס"מ, שיימדדו על כל ראש בנפרד וייגזרו במדוייק. שדכן, דבק פלסטי, צבעים, ניירות צבעוניים, חרוזים, פרחים יבשים או כל דבר אחר שמתאים להדבקה ולקישוט. אם זוהי יומהולדת נושא, אז אפשר שהכתר יהיה סביב הנושא. (דוגמאות של פיות או חיות או דמויות פופולאריות מעולמם, צבעים מיוחדים, נוצות לאינדיאנים וכדו')

פינת הכנת מדליה

בפינה זו יפתיעו החברים את נסיך יום ההולדת. יהיה עליהם להכין מדליה מיוחדת, עבורו, שבה כל אחד מהם יגדיר במה לדעתו ילד היומולדת הוא הכי טוב. לטובת המדליות עליכם להכין סרטים ארוכים וצבעוניים (לתליית המדליה על הצוואר), עיגולי בריסטול בקוטר של לפחות עשרה ס"מ כשחור מנוקב בראשם, טושים או צבעים ואביזרים לקישוט.

במידה והילדים אינם קטנים ממש, ניתן גם להכין מדליות כפולות, בהם מגדירים הילדים את טיב הקשר שלהם עם ילד היומולדת ומכינים מדליה גם עבורו וגם עבורם עם אותו הכיתוב. כך גם הם יישארו עם המזכרת המרגשת.

פינת שרשרת ממתקים

זה המקום שבו הילדים נהנים הכי הרבה. בקערות קטנות תכינו: סוכריות גומי מכל מיני סוגים, צבעים וצורות, סוכריות טופי, שוקולדים למינהם וכל ממתק אחר שעולה בדימיונכם ושניתן להשחיל אותו על חוט או על שיפוד עץ דק. אם הילדים קטנים ממש, כדאי לבחור רק ממתקים שניתן להשחיל על חוט באופן פשוט, ילדים גדולים יותר יוכלו (אולי גם בעזרת מבוגר) להיעזר במחט עבה וגדולה אותה נועצים בממתק בדיוק באותו האופן שהיינו עושים בשעת תפירה. בנוסף, תכינו כמובן חוטים לא דקים מידי ומחטים במידת הצורך. הרעיון הוא שכמו מנעולן יצטרך הילד לפרוץ דרך הממתק כדי שיוכל להשחילו לשרשרת. השרשראות המתקבלות הן יצירתיות, צבעוניות להפליא וטעימות ביותר – כמובן!!

צאו לדרך, הנדסו לעצמכם פינות יצירה, ארגנו משחקים חברתיים, מגדלים באוויר ובלונים פורחים, תנו לילד את מלוא תשומת הלב והוא יהיה המאושר בילדים.

מזל טוב.

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support