פעילות עם הילדים בחג פורים

מה אפשר לעשות עם הילדים בבית בפורים

הכנת מסכות עם הילדים ממגוון חומרים: סול, בריסטול, טושים, גומי תחתונים, מספריים.

משחקי ניחוש: לכבוד חג פורים גלו למה אבא או אימא התחפשו? כך מפעילים את הילדים בדרמה ומשחק, מפתחים את הדמיון ומרחיבים את הידע.

איך לייצר תחפושות ביתיות

לוקחים בדים ישנים מבגדים שרציתם להעיף או סדינים ישנים ויחד עם הילדים גוזרים תחפושת – למשל צורה של תות ומדביקים פונפונים שחורים עם כובע מבד ירוק. הרעיון הוא להשתטות ולא ליצור תחפושת מושלמת. אפשר לתת לילדים לקשט את התחפושת בצבעי בד מיוחדים או להדביק כל מיני תוספות.

רעיונות לארגון מסיבת תחפושות מדליקה

ניתן לבקש מכל ילד להתחפש לחיה מסוימת ולערוך מסיבת גן החיות להכין עם הילד שלט למסיבה ולתת לילדים דפי צביעה של חיות, לשחק במשחקי חיות ולשיר שירי חיות. פורים זה חג מצוין בו ניתן להתחבר לעולם החיות.

ניתן לערוך את אותה מסיבה עם דגש על מיחזור – לבקש מכל ילד להכין תחפושת ממוחזרת או להביא חומרים ולהכין עימם יחד במסיבה. חשוב שבמסיבה כל הכלים יהיו מחומרים ממוחזרים. ויחד עם הילדים ניצור במגוון חומרי מיחזור. ניתן למשל הכין מסכות מקופסאות קורנפלקס, רעשנים מקופסאות של גבינה או מעדנים.

אותה מסיבה יכולה להתקיים בדגש על עולם הנסיכות והאבירים. ניתן לבקש מכל הילדים להגיע מחופשים ע"פ הנושא. להדפיס מהאינטרנט תמונות של נסיכות ואבירים ולקשט עימם את הבית. מכינים מגוון של חרבות ושרביטים. כל ילד לוקח לעצמו פריט ויחד ניצור מחזה שהילדים ימציאו.

מחפשים פעילויות לפורים לבתי ספר מקורית ומפתיעה? צרו איתנו קשר

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support