פעילות לכיתה א

בשעה טובה הקטנטנים סוף סוף הגיעו לכיתה א! הספרים ארוזים בתיק, המחברות מוכנות בצבעים המתאימים לכל מקצוע, המורים מחכים בכיתה ונראה שאתם מתרגשים אפילו יותר מהילדים. אחת ההמלצות של משרד החינוך להורים והמורים כאחד, היא להעביר לילדים פעילות לכיתה א במטרה להרגיע אותם מעט לקראת השלב החדש בחייהם, להכיר את המקום החדש אליו הגיעו, ולהכיר את חבריהם לכיתה.

היתרונות הרבים של פעילות לכיתה א

בית הספר שונה בתכלית ממה שהילדים נחשפו אליו עד היום, לכן פעילות לכיתה א תהווה ערך מוסף ותועיל לתהליך ההסתגלות של הילדים. מילקי ומילקיטו הפקות ישמחו ללוות את ילדיכם ולהעביר להם פעילות בלתי נשכחת במהלך הימים הראשונים ללימודים:

  • היכרות עם השלב החדש בחיי הילדים – מהו בית הספר, עם מה עתידים להתמודד הילדים, כיצד בית הספר יוכל לתרום לילדים. הסברה עניינית בשילוב עם משחקים יוכלו להרגיע את הילדים וליצור מוטיבציה להצליח ולרצות להשתתף בפעילויות שייערכו בעתיד בכיתה.
  • משחקי היכרות חברתיים – בהגיעם לכיתה בפעם הראשונה, הילדים כנראה לא מכירים זה את זה. פעילות חברתית תסייע להם להכיר זה את זה, לעבוד יחד וליצור חברויות חדשות כבר ביומם הראשון ללימודים.
  • מסיבת אותיות ומספרים – כהיכרות ראשונית עם הנושאים העיקריים בהם יעסקו הילדים, ניתן לערוך מסיבת 'היכרות' עם אותיות השפה העברית, ופעולות חיבור וחיסור פשוטות.

מגוון פעילויות לכיתה א בנושאים שונים

אנו בחברת מילקי ומילקיטו הפקות מאמינים בשיתוף פעולה מלא מצד ההורים והמורים – אנו מזמינים אתכם לאפשר לנו להגיע לבית הספר בימים הראשונים ללימודים, ולהעביר לילדים פעילות מהנה שלא רק תעניק להם שעה של הנאה, אלא גם ערך מוסף! כמובן שגם ההורים והמורים מוזמנים, אך אנו מזהירים אתכם, הילדים ייהנו כל כך עד שתמצאו את עצמכם שותים את הקפה שלכם בצד, ומביטים בהם בעוד הם מכירים חברים חדשים ומסתגלים במהירות לבית הספר.

מגוון פעילויות לכיתה א בנושאים שונים

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support