פעילויות לפורים לבתי ספר

מבין כל חגי ישראל, ניתן לומר פה אחד שפורים הוא החג האהוב ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד! הרי מי מאיתנו לא אוהב להשתטות מידי פעם – לצאת לרחובות בתלבושת של בעל חיים פרוותי או להתפנק על אוזן המן מלאה בשוקולד מתוק ונפלא? ומה לגבי ההתרגשות שבלשלוח את הילדים עם תחפושות לבית הספר בכל שנה מחדש? לצד התחפושות, פעילויות לפורים לבתי ספר הן חובה גם בשל הערך המוסף לילדים הלומדים על החג, וגם כמובן לאתנחתא משגרת הלימודים והנאה מהחג.

פעילויות לפורים לבתי ספר – לא רק לילדים!

גם למורים וההורים מגיע לנוח מעט מהצורך לספק תעסוקה לילדים. מסיבה זו, כדאי לפנות אל חברה המארגנת פעילויות לפורים לבתי ספר שיהפכו את החג בבית הספר לחוויה בלתי נשכחת עבור הילדים, ההורים והמורים, ולא תאמינו כמה רבות הן האפשרויות!

  • הכנת מסיכות – בעזרת חומרי יצירה כל ילד יוכל למצוא את האומן שבתוכו וליצור מסיכה מושלמת לכבוד החג הקרב ובא.
  • משחקי ניחוש בכיתה – נושיב את הילדים במעגל, וכל אחד יצטרך לנחש למה כל ילד התחפש. כך, נוכל להפעיל את הילדים ולפתח את הדמיון שלהם. בנוסף, נוכל להרחיב את הידע שלהם בכך שנוסיף נקודות מעניינות על חלק מהתחפושות של הילדים. (לדוגמא, אם ילדה התחפשה לטבחית, נוכל לספר להם מעט על התפקיד החשוב שהיא מבצעת).
  • תחפושות לפי נושא – ניתן לערוך ימים נושאיים בבית הספר. לדוגמא; יום גן חיות, יום בעלי מקצוע, יום סדרות, ולערוך פעילויות בהתאם לנושא שנבחר.
  • תחפושות עם ערך מוסף – מה דעתכם על תחפושות ממוחזרות? הילדים יהיו מופתעים לגלות מה ניתן ליצור בעזרת חומרים שניתן למחזר!

מילקי ומילקיטו – מפעילים לפורים לבתי ספר

שרון רוטמן קטן ומקה קטן, הלוא הם מילקי ומילקיטו, מקדישים את חייהם להפקת רגעים מאושרים לכל המבקשים זאת! שמחת החיים הינה ערך עליון מבחינתם, והניסיון הרב שהם צברו בחיוכים ורגעים נפלאים הופך אותם לכתובת הנכונה ביותר עבור מי שמחפש להעניק לו ולסביבתו מעט אתנחתא מהשגרה. צרו עמנו קשר בהקדם, אנו נדאג שלא תישארו משועממים לרגע!

פעילויות לפורים לבתי ספר

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support