ימי הולדת מחוץ לבית

הנה הגיע הרגע לחגוג לבתכם שוב יום הולדת, אך עדיין לא התאוששת מהחורבן של הבית, כתוצאה מאירוח ילדי הכיתה בשנה שעברה. המראות הקשים עדיין מופיעים בזיכרון ואת גמלת בליבך החלטה, לא עוד! הפעם מסיבת יום ההולדת תיערך בחוץ. במקום שיזמן גירויים מעניינים ומרחב, שהולם את הצורך של הילדים בריצה ובהשתוללות. מה הם המקומות האפשריים לחגיגה אמיתית, ואיך נארגן את האירוע בצורה שתאפשר הנאה גם עבורנו וגם עבור הילדים?

 

יום הולדת בפארק – בין דשא לשמיים
אם אנחנו רוצים להפעיל את הילדים בעצמנו ולאפשר להם מרחב לרוץ, להתגלגל ולהשתולל, לאכול ולהתלכלך מבלי שנצטרך לרוץ אחריהם ולנקות, המקום האידיאלי הוא לחגוג עם הילדים בפארק.

מה להביא
כדורים, חישוקים, מטפחות, מחצלת, שתייה, כיבוד, מגבונים ועוגה. כך גם המבוגרים יכולים ליהנות והילדים יכולים לפעול בעצמם בחופשיות ביחד או לחוד. במידה והצלחתם לתפוס מקום שנמצא ליד מתקני שעשועים, הרווח הוא כפול והילדים יהיו עסוקים למשך יותר זמן. כדאי לתת לילדים למצות את המתקנים לפני שמושיבים אותם לפעילות, שדורשת ריכוז ולסכם איתם מראש שברגע שהם נקראים להגיע, עליהם לבוא. כך גם לגבי יום הולדת בג'ימבורי או בסמוך למתנפחים, או בלונה פארק.

יום הולדת בבאולינג
מקום מומלץ בשל התאמתו להרבה גילאים, במיוחד לילדים מעל גיל 8, אותם כבר קשה יותר לרכז ולעניין. מתאים גם לבנים וגם לבנות. יחד עם זאת, אלמנט התחרותיות מוסיף מתח בין הילדים ולכן כדאי להעניק הפתעות לכל מי שבא בתום המסיבה, ולאו דווקא לשחק בשביל פרס. גם כאן כדאי להנחות את הילדים מראש למצופה מהם במסיבה על כל שלביה. את הפעילות שדורשת מהם ריכוז עדיף לשמור לשלב שאחרי הפעילות החופשית בבאולינג. זאת כמובן מתוך ההבנה שהמשחק ימשוך את תשומת ליבם עד שיגיעו אליו.

חפש את המטמון
יום הולדת שמתרחש תוך כדי טיול במשחק "סימני דרך": המשחק מתנהל בתחנות, כשבכל תחנה מטמינים הפתעה ופתק ובו הוראות לצעד הבא. יום הולדת שידרוש מהילדים אנרגיה, ייתן להם להרגיש שהם היו חלק פעיל במסיבת יום ההולדת ולא רק הקהל. המתח עולה עד למציאת המטמון, שמיותר לציין שיכלול הפתעה לכל אחד מהילדים. אפשר לקחת את הילדים בתחנות בקרבת ביתו של ילד יום ההולדת ודרך התחנות הילדים לומדים עוד על הילד, על תחביביו ועל סביבת מגוריו. אפשר לעשות זאת גם בשתי קבוצות להוספת המתח והתחרות.

יום הולדת בבריכה או בחוף הים
אין כמו חול ים, גלים ושמש בשביל ילדים ומבוגרים בכל גיל. הילדים יוכלו ליצור בחול יחד או לחוד, לרוץ, להשתכשך במים. חשוב מאד כמובן, להשגיח היטב על הילדים, מה שיכול להיות קשה יותר אם מדובר בכמות גדולה של ילדים, לוודא שהילדים מרוחים בקרם הגנה, שותים וחבושים בכובעים. בפעילות שכזו מומלץ ליידע מראש את ההורים באופי הפעילות ולהיערך כראוי מבחינת נוכחות מבוגר, בהתאם לגילאי הילדים.

יום הולדת בספארי
הספארי מזמן אפשרויות רבות ללמידה ולהנאה עבור הילדים וההורים, בשעות שונות של היממה. הסיורים מותאמים לילדים בגילאים שונים ולכן כדאי לברר מהו הגיל שבו אפשר להתחיל לצאת לסיורים המיוחדים. אפשר לחגוג למספר רב של ילדים ואז לדרוש מההורים שישלמו ואם ברצוננו לשלם עבור האורחים, אולי כדאי לצמצם את מספר המוזמנים כדי להוזיל עלויות. כדאי לברר את שעות הפתיחה וללכת בימי חול ולא בחגים, לדאוג לשתייה ולכיבוד, כובע ומים.

ימי הולדת בקנה מידה גדול יותר
במידה ואנו מציינים יום הולדת עגול, יום הולדת שנחגג אחרי סיטואציה מיוחדת כמו החלמה מפציעה או ממחלה, או שברצוננו להזמין את כל המוני החברים שלנו למסיבה, תמיד אפשר לסגור לצורך כך מסעדה או אפילו לברר בין גני אירועים, המציעים שפע של סוגי אירוח בחוץ. במידה ומדובר בעונת החורף, כדאי לא לקחת צ'אנס ולסגור עם אולם אירועים.

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support