הפקות אירועים בחנוכה

הצעות מדליקות לפעילויות לחנוכה לילדים אצלכם בחברה

קונספט 1: כפר הליטנים מגיע

לפני הרבה הרבה שנים בתוך יער עבות היה כפר נסתר שבו חיו יצורים צבעוניים קטנטנים קראו להם הליטנים. ליטנים ? מי הם הליטנים ? ליטן הוא בעצם ליצן קטן. 

בכפר הליטנים כל היום מספרים סיפורים .. וכפי שאתם מבינים החיים בכפר שמחים ותוססים. כל ליטן הינו דמות עומק המאופיין בצבע ואופי המייחד אותו משאר חבריו הליטנים. 

הליטנים משמעותיים לאורח חיינו כי בדרך הומוריסטית הם מלמדים אותנו על איכות הסביבה ועל אורח החיים הטובים !! 

רוצים להכיר אותם ? 

  • גאוני הליטן – יצירתי, שנון וחכם שחוקר ופותר כל תעלומה. יחד איתו נצא למסע מרתק בעולם הספרים והסיפורים! 
  • אקולוגי הליטן – אוגר הכל באהבה ועל הטבע שומר בקפידה! מגייס את הילדים, את כדור הארץ להציל !!! 
  • קופצני הליטן –לא יכול לשבת אפילו רגע אחד. ילמד את הילדים למה פעילות גופנית חשובה לחיים ! 
  • זללני הליטן – על אוכל חושב כל הזמן ! זללני יעביר שיעור חשוב בתזונה לחיים, מה נכון ומה בריא? 
  • גנדרנית הליטנית – יפיפייה אצילית שכל היום דואגת להישאר מטופחת וריחנית. כל ילדה וילד ילמדו שההיגיינה חשובה לבריאות!!!

עיצוב

כל משרד בחברה יהפוך להיות ביתו של כל ליטן . כדי להכניס את ילדים לאווירה .. כל משרדי החברה יעצבו ברוח הקונספט ובצבעי הליטנים . אלמנטים צבעוניים אשר ישדרו עליזות יעצבו את משרדי החברה. זרי בלוני הליום בשלל צבעים יתלו במתחם וישרו אווירה שמחה.

הפעילות

הצגה של כל ליטן שיעביר פעילות המורכבת מהצגה והפעלה, פינת גן, סדנת חנוכיות, סדנת קישוט סופגניות.

מילקי היא ילדה שמחה שחוגגת יום הולדת. היא מחכה ומחכה…. ומתאכזבת לגלות שאף אחד מחבריה לא מגיע למסיבת יום הולדתה….. אך יש חבר אחד שלה, שאותו היא עדיין לא פגשה, שאיתו תהייה לה שמחה גדולה!!!

זהו כמובן מילקיטו אשר מארגן את כל חבורת הליטנים שלו (ליצנים קטנים) ויחדיו הם זוממים, למילקי מסיבת יום הולדת מהסרטים!!! האם מילקי תגלה את ההפתעה שלה מצפה? האם הם יצליחו להפתיע ולארגן מסיבה?

ואיך יצליח מילקיטו להוציא את מילקי מביתה, כדיי לארגן את החגיגה??? סוף מפתיע, ובשיתוף והרקדת הקהל. הצגה מצחיקה עד דמעות, כתובה בחרוזים, מלוה במוסיקה מקורית, מלאת צבעים, תפאורה מדהימה ותלבושות מרהיבות עין, אל תחמיצו!!!!

כמות משתתפים: 8 שחקנים מקצועיים מילקי ומילקיטו בארץ הליטנים.

מתאים לגילאי 3-12.

זמן ההצגה: שעה ורבע כולל הפסקה.

קונספט 2: "בית החשמונאים"

סיפורי החשמונאים מלווים אותנו לאורך כל שמונת ימי חג החנוכה. אותם סיפורים על צאצאיו של מתתיהו הגדול שהנהיגו את המרד נגד השלטון היווני. ברוח החג, נהפוך את מתחם האירוע לכפר מימי בית שני מלא בחשמונאים – החל בעיצוב המקום, בדמויות קבלת הפנים שילוו את האירוע וכלה בסדנאות יצירה שכולן ידברו וישקפו את רוח התקופה.

עיצוב

עיצוב המתחם ישלים את הקונספט ויהיה באופי התקופה ובהתאם למקום הנבחר. מתחם האירוע יעוצב באלמנטים מתקופת בית שני כגון : כדי שמן, חנוכיות ועוד… מפרט עיצוב מפורט יועבר בהמשך.

הפעילות

פינת גן , סדנת חימר , סדנת פסיפס צבעוני, סדנת קישוט סביבונים.

החשמונאים נגד היוונים

משחקי ענק יוצאים מהקופסא: סודוקו, שש בש, הורדת ידיים, עמדות קליעה למטרה.

מופע סיום

"הסופגנייה שלא אהבה ריבה " – הצגה:

לקראת חג החנוכה מטגנים שירה ואבא יחד סופגניות הפתעה לאמא. בין כל הסופגניות העגלגלות והחמימות, נוצרת סופגנייה אחת עקשנית במיוחד, הסופגנייה שלא אוהבת ריבה. כשאבא ושירה מגיעים לשלב הסופי בהכנה ומזריקים ריבה לכל הסופגניות.. הסופגנייה העקשנית מתחילה לפעול..מה יעלה בגורלה? האם היא תקבל ריבה? את התשובה תגלו בהצגה.

קונספט 3: באנו חושך לגרש

חג חנוכה הינו גם חג האורות. חג מלא בצבעים אדום, צהוב ,כתום, כחול ועוד.. חג של משחקי אור וחושך .. חג של צללים ..חג של נרות . זהו חג של ניסים!

ברוח הקונספט, המתחם יהפוך למעין תיאטרון צללים החל בעיצוב המקום, בדמויות קבלת פנים וכלה בפעילויות יצירה.

עיצוב

עיצוב המתחם ישלים את הקונספט, משרדי החברה יוחשכו בשחור ובעזרת נורות אולטרה סגול נאיר את המקום וביחד נגרש את החושך. מתחם האירוע יעוצב באלמנטים של אור וצבע .. נרות צבעוניים, נורות אולטרה סגול. מפרט עיצוב מפורט יועבר בהמשך.

הפעילות

כל ילד יקבל בכניסה לחדר החשוך סטיק לייט אשר בעזרתו ניצור משחקי אורות, משחק הפנסים – הפעלה מדעית המשלבת התנסות, מוסיקה והומור. על גבי בד לבן. סדנת קישוט נרות , סדנת הכנת נרות , פינת גן, המעבדה המשתוללת.

הפקת אירועי חנוכה לחברות

מופע סיום

בארץ הצלילים הקסומים/ מקורי: שרון רוטמן

מעשה בילדה קסומה מממלכה קסומה – שביט- בה הצלילים תמיד נשמעים… חיי שביט מתנהלים בנועם וברוגע עם ירח וכוכבים שאת דרכה תמיד מאירים בשמחה. יום אחד לקראת חג החנוכה, השמחה מתפוגגת.. מר סופגנייה וגברת סביבונית לא הגיעו לביקור בממלכה כבכל שנה, כולם עצובים, יוצאים למסע של חיפושים. ומה יקרה לשביט הירח והכוכבים במסע של חיפושים? ההצגה תגלה לנו את המשך העלילה…

טקס הדלקת נרות וחלוקת סופגניות

בשיאו של היום נעצור את הפעילות לכמה דקות לטובת הדלקת נרות. בעזרתם של הדמויות המחופשות ושאר הצוות נכנס את כל האורחים לאזור מסוים שבו נקיים את טקס הדלקת נרות ואת הברכות שבסיומם נפצח במחרוזת שירי החנוכה.

לסיכום

יצרנו עבורכם אירוע שכולו הפנינג צבעוני חמים ושמח באווירה ובפעילויות. אירוע שתחילתו בפעילות חופשית והמשכו בטקס הדלקת נרות ומחרוזת שירי חנוכה. אירוע משפחתי באווירה ביתית שעוד יוזכר במסדרונות החברה.

 

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support