פעילויות לחנוכה לילדים

תקופות החגים מלאים בתהיות ובלבול מצד ההורים שכעת חייבים לספק לילדיהם תעסוקה עניינית למשך החופש, ולאפשר לעצמם ללכת לעבודה בלי להטריד את המחשבה. דרך אחת לעשות זאת היא הזמנת פעילויות לחנוכה לילדים וההמלצה הטובה ביותר היא, לארגן את כל ההורים שעובדים עמכם ולהעניק לכל ילדי העובדים במשרד כמה שעות של הנאה.

מגוון של פעילויות לחנוכה לילדים

אחת החברות המוכרות והמקצועיות ביותר כיום, היא מילקי ומילקיטו הפקות – בני הזוג שרון רוטמן-קטן ומקה קטן הינם אנשי מקצוע מומחים המציעים מגוון של פעילויות לחנוכה לילדים ויודעים בדיוק כיצד לעניין, להצחיק ולרתק את הילדים ולהסב להם הנאה ועניין מהפעילות:

  • משחקים כמו פעם – זוכרים את המשחקים בנושא החגים שהיינו משחקים בילדות? החל מתחרות אכילת סופגנייה תלויה בלי עזרת הידיים, מציאת מטבעות שוקולד בתוך קערת קמח גם כן בלי עזרת הידיים, ועוד שלל של משחקים קלאסיים שכל אחד יוכל למצוא הנאה בהם.
  • משחקי יצירה חגיגיים – כתרים ויצירת סמלי חג החנוכה, ציורים המייצגים סיפורים הקשורים לחג, ויטראז'ים צבעוניים, ועוד רבים ונפלאים.
  • משחקי שירה – משחקי ניחושים ותחרות בין קבוצות הקשורים לשירי החג, ועוד.
  • חפש את המטמון – בסגנון חנוכה בשילוב חידונים ומשימות עד למציאת המטמון!
  • ועוד כיד הדמיון!

פעילויות חנוכה מיוחדות לילדים עם מילקי ומילקיטו!

אנו במילקי ומילקיטו הפקות עובדים כבר מעל לעשור בהפקת מסיבות ואירועים, ימי הולדת והפעלות. במהלך השנים צברנו אינספור חיוכים ולקוחות מרוצים, ואנו תמיד שמחים לחזור ולשמח אותם שוב ושוב! האירועים שלנו מספקים מענה לכל טווח הגילאים, כאשר כל אירוע ממוקד בהתאם לגילאים המשתתפים במהלך האירוע על מנת שכולם יוכלו ליהנות. אנו מזמינים אתכם לאפשר לנו להעניק לכם רגעים מאושרים בלתי נשכחים – רק עם מילקי ומילקיטו הפקות.

פעילויות חנוכה מיוחדות לילדים

קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support